Tuesday, November 25, 2008

blk dr mkn sate...

aku singgah ke klinik idzham kt ong tai kim, amek stok ubat aku..
bese la, aku kn terlebih hormon gatal..hihihi

sempt gak aku singgah plaza idaman tu beli sabun taharah ni..
elok ntuk org yg cm aku ni...
beli 2 pasal susah aku nk smpai kt sini..hahaha
klu klcc tu laju je aku..

aku baru pasan semalam ni kt betis aku..

huwaaaa..
makin buwok la kaki aku ni..
saje je xbg i pakai suar pendek tau...
tu br betis, kt peha lg banyak, kt badan...
menciknye aku..
nangih tau tgk....
dulu xde pun cmni...
apola, da tue2 xbleh jage kaki sendiri,mak aku bising da...

13 comments:

Kapten Luffy said...

tu ler ko pakai seluar pendek lg

rina is pink is sugitani said...

kt umah, jalan2 je la...kt opis kn suar panjang..hahahaha

Anonymous said...

sakit apo ni? eczema ke? apsal tak sapu Calamine je?

rina is pink is sugitani said...

ntah la.. gi doktor, doktor ckp alegik..xtau alegik mende ntah..makan uba doktor bg, xde la trase sgt kegatalannye

MaszLaVista said...

slalu kalo alergik eczema je pink,
aku x makan pil..aku mkn obat sapu.
cream tu doc campur2 kan x dpt kt tmpt lain, tp obat tu mahal sket..
dulu aku beli 10 hengget je, tp thn 1996 laa..keekeke ;p

rina is pink is sugitani said...

doktor ckp ngn aku, cream tu xberkesan la.. baik aku mkn ubat, kesan die lambt sikit tp efek satu badan..
aku ni satu badan tau gatai

Anonymous said...

abang aku dulu sakit lebih kurang mcm ni jugak, tapi dah baik

nanti aku tanya apa dia makan

rina is pink is sugitani said...

k..time kaceh..
yg merah2 ni klu xtinggal parut xpe..buwok da kaki..
nk crk ubat ntuk parut..letih ar letak gambir tu...sepah katil..

MaszLaVista said...

krim tu berkesan laa makcik oi..
aku pakai semalaman jer,
esok pagi dh xde..
xde parut lak tuh..
ko tgk laa bdn aku, manede parut..

rina is pink is sugitani said...

bak sini.. kt guardian de jual dak..bg namo dio..

Anonymous said...

untuk parut beli Scar Serum la elok

MaszLaVista said...

krim tu x jual kt gardiyen,
jual kt klinik kita tu jer..
tu pon sbb doc tu camporkan cream tu ngan cream lain
sbb tu obat tu mahal
45 hengget 1 bekas

rina is pink is sugitani said...

huh, baik aku mkn ubat je link.. satu badan xgatal..haha...tggl parut je ni..
scar serum tu mende lak jeno?