Thursday, January 22, 2009

2 ari beturut2


aku balik dalam keadaan hujan menimpa bumi..
ari selase,
aku dpt merasekan nyawaku dihujung tanduk bile tayar moto cam menggelusur kat depan opis zaidi, nasib aku xcium moto2 kt depan.....
berenti jap kt ijn, ingt taya moto boco ke mende..
rupenye tak..
ntah..
ade minyak kot kt jalan td..cuak seh..
xpenah blk ikut titiwangse, aku ikut jalan tu, pasal da cuak gile..hiiihi
smpai kt setapak ujan pun reda..
aku balik, dan bising2...hihihi
aku rase mungkin bos aku marah kt aku kerna cabut pukul 5...ahahaahah

ari rabu iaitu semalam,
aku cube untuk balik pukul 6, tapi bile melihat cuace seperti semalam..
aku pun cube duduk kembali di opisku..
tapi kerna xtahan nk balik, akhirnye aku mredahi jugak hujan itu...ahahaha
xpenyabarkan aku ni...?
yes, memangpun..
aku memang xkose nk tggu ujan tu reda, dan menunggu cam org gile..
so, denga bacaan doa untuk perjalanan kembali kerumah, aku pun melalui jalan bawah, xnk aku ikut flyover atas tu time ujan..
serik seh..
dan semalam memang aku lencun seabih2nye...
ketike smpai dirumah, hanye aiman yg menungguku dimane ibu dan iwan sume brade di bilik masing2..
mule2 mintak ibu masak nasik goreng, tp seketike dimane syampoo masih dikepaleku, aku kuar mengajak mereke makan kt luar...ahahahahah

p/s: japgi aku smbung cite len

No comments: