Thursday, January 1, 2009

new year eve

perjalanan yg bermule selepas jeno menjemputku..
nk gi kodai sate minang, tutup la plak..
sian ein, kempunan nk menyantap sate minang..
xpo,next time ye ein..
abe jeno mesti sudi nk antar sate minang..ahahha
so perjalanan terus bemule, menunggu putera tepung turun bagaikan menunggu emas turun ke bumi..ahahaaha..
lombap..
jumpe jura disimpang rumah tepung dan seterusnye ke tol sg besi berjumpe kak lien..
dan terus bergerak ke destinasi yg xsabar lagi nk dikunjungi mr jeno..
so cerite bermule disini..
digambar2 dibawah ini..

jeno menunjukkan bakat mencandat sotong di ruangan memilih seafood..

pose lapar bersame mr tepung

menjadi anak angkt kak lien...

dan die ni pun nyolit..

dan bertambah ramai.. omg

pose kenyang, gumbire..

warming up dolu

pose nonggeng

pose belakang..

bersame jura yg blur malam itu

pertandingan besakan mate..aku menang..jura kalah..

charlie's angel

charlie's gediks..

aksi bebas

aksi shomel aka gediks

aksi solit...

aksi jeno dan jura yg over malam itu..

aksi bintang mate hati

aksi sipi..

kami mahu pulai.....


kemudian xtvt bersambung lepak bersame ein...

dan pukul 3 lebih kami begerak dr bagan lalang..bubye bagan..
anta tepung balik, sempat singgah rumah bujang beliau dan kemudian bekfes mcd dan balik rumah, tido...

welcome 2009..
daaaa 2008...

8 comments:

MaszLaVista said...

aku terlupe nak celebrate nu year thn ni disebabkan wallet ilang...kesedihan masih terase :(

rina is pink is sugitani said...

saba ye..moge 2009 ko lebih beware

Khaisya said...

erm...x ajak aku pun..aku asyik je kene tinggal...korg mmg...

rina is pink is sugitani said...

aku nk ajak ko,tp aku xnk ko bekecil hati xdpt join aku..hihihi

SiFaDi said...

mak aih..
mcm2 gaya..
btw gaya nonggeng tu kan..
sape depan jura tu..?

rina is pink is sugitani said...

laki die la....ahahah..nk wt cmne..tukang bg arahan ramai weh malam tu..tu yg cam2 position tu

SiFaDi said...

oh patutla..
rapat giler tu..
wakakaka..

sape la tukang bg arahan tu..

rina is pink is sugitani said...

ramai weh..penat nk dgr arahan...kamere ade 3 lak tu...mane aku xletih posing