Thursday, January 29, 2009

cerita di ari rabu

bangun kul 12 lebih, bile mane aku mendapat msg dari respons..
lepak kt haslam la plak..
cam malas nk pergi, tapi aku bersiap gak..
pelikkan?hihihih
sampai sane, carik faking memang cam siyel..
so, pusing2, alih2 dapat gak kedudukan strategi..
pergi sane, minum air sirap,balik..
ceh, gedik lak pewut aku ni xmo makan..
bile mane aku xberjaye menghasut dorg ngular bersamaku, aku pun balik la kegombak dgn riangnye..hihih
elok je naik tangge nk ke maybank pasar besar gombak, teserempak lak ngn apai..
ceh, nape dalam byk2 ari, byk tmpt, aku boleh jumpe mamat ni kat sini..
dan beliau berjaye mengepow aku makan tengaari bersame beliaw...
sebelum tu, aku amek lu no kt maybank, no 88..ong ni..
makan2, borak2, kutuk2 cam bese, turun bawah, amek ko..
no aku terlepas..hihihihi
so beratur balik, dan aku dapat no terakhir..
iaitu 100..
barulah akutau, maybank gombak mengamalkan sistem kuno ini....ahahaha
so cian la org yg kt blakang2 aku..
balik umah, layan tv ngn aiman, pastu dorg layan aku...
muke aiman bengang kene cium..kikik

anakku si gebu same cam mama die...kekekke

wajah yg dirindui kerul.. tul x kerul?

dapat msg rempits..
tuka suar, gerak..
aku smpai exxonmobil, dorang suh masuk parking kete kt receiving bay tu lak,..
wat muke gembel, masuk..
gurkha tu terkezut tgk aku..ahhaahah
lantak korang ler..
tggu dorg nak cucuk mate sambil tgk cam2 drama kt opis tu, so gerak la..
nk pakai kete aku, taya aku gelong weh..
cett, cinabeng iwan ni..
wat keje xabih..
so tepon die marah sikit, gerak la ke midvalley..
ngantuk la plak bile kt sane..
penat la jalan sane sini..
balik, lepak pelita..

p/s: senyum la selalu...

2 comments:

Khaisya said...

eleh ko...mencik..aku online ko x online...

rina is pink is sugitani said...

nk wat cmne..mase kite udah berbeda...ahahah