Monday, January 5, 2009

tag dari esah

pagi2 ni line clear..
so aku cek sume blog kengkawan aku..
so ni ler yg aku jumpe..menatang tag ni...
layanzzzzzzzzz


Nama ‘Timang-timangan’ anda oleh yang tersayang?

* kt umah - are-rin/ayin/
* opis / skolah / poli - rina, sepet, mate pembaris, ina, na
* forum - pink, aji..hihihi
* bekas2 bopren - ai like them call me honey

Anda seorang yang...

1. KEKUATAN AKU
aku kidal ler..so tgn kiri aku yg kuat.. eh ni ke yg die tye..hihih

2. KELEMAHAN AKU
manje, gediks sikit, kuat hangin

3 . Describe apa membuatkan dia terlalu istimewa dimata anda...
die syg aku cukup ler..cett, cm ler aku de syg skang..ahaahha

4. Makanan & Minuman favourite anda
Food : makanan yg xbersantan, sayo/ulam byk.. ai like... western n japanese food.. aku ni food lover, tp kene bg sebelum peyed ar, aku kuat mkn..klu selepas kemsalam.. i diet ok..hhiih
Drinks : vitagen, peel fresh ngn ribena

5. Favourite colour
putih, pink, biru

6. Favourite song
in the middle by jimmy eat the world..xpenah lagi den jemu dgr.. ngn i'm leaving on a jet plane

7. Siapa yg selalu membuatkan anda tergelak
kengkawanku either opis, komputer, poli

8. Sikap yg membuatkan anda stress
terlalu memakse aku, pastu tye bende yg same byk kali especially pasal org lain..sori i don't like...

9. 3 benda yg mesti ada dlm bag anda
hp, wallet, sepit rambut

10. Kali terakhir anda beriya-iya menangis. Kenapa?
xdo lagi ler... dulu ade la...

11. Tag rakan anda
- kerul, tasha (amek ko...), zie, denoso, zali

6 comments:

Khaisya said...

tag senang je nih...hehehe

rina is pink is sugitani said...

wt ler..kikikik

MaszLaVista said...

kacang goreng jer nih

rina is pink is sugitani said...

silekan..ahahaha

Anonymous said...

hoh kamu2 semua kata senang jek..?

awat tag aku wei..
huhuhu..
nanti2 eh bila aku free..
mwahahhaa

zie

rina is pink is sugitani said...

jawab zie..jgn nk ngade2..ahaahah