Thursday, January 22, 2009

dan semalam

disaat pagi aku mengcek gaji aku, terus aku mentransfer top up untuk indon..
disaat aku cube menelefon beliaw, xdpt..
rupenye maxis telah menyekat panggilan aktif dariku..
siotkan?
sampai je kt opis, aku mentransfer duit ntuk hpku plak..
nyawe tu..
xbleh idopku klu hp xbleh call..hihih
pukul 11, aku kuar kepejabat pos, bank in duit kt asb, beli wangpos la..
dan cam2 urusan lagi...
tengahri ke san frassico lak..
pastu ikut bos wat briefing ntuk pc fair (I) 2009 balloting, dimane mereke berebut kerusi..
eh x..
mencabut undi dimane booth mereke terletak.
ni bukan untuk convex je tau, ni ntuk sume pc fair kt seluruh malaysia...

dan malam plak, ini ceritenye..

selesai saje aku mandi, aku mengajak mereke iaitu ibu dan iwan kuar dengan segere, xmo aku teperangkap dgn lautan manusia yg ramai membeli belah di carefour..
xkoso den..
lebih sejam kami brade disane, dan akhirnye.....
bil 390.50 ko..
huwaaa..
nangih aku..
kemudian mengajak mereke menikmati western food kt mama chop papa grill, rupenye kedai itu sudah bertukar name white house..
aku pesan grill salmon, iwan, black peper ciken, ibu ciken cop..
huh, jadi omputih je aku 3 arini..hihihhi
nape 3 ari..next entri la...hihihi
teringat api indon, aku mengantar msg kepade beliaw..
"ibu ngn iwan ni asik gado je ndon..
penat aku..."
kemudian indon mengantar msg,
"ahahahahah, padan muke ko"
cett..
siotnye adik..
bukan nk cian ngn aku yg die kate comel ni...hahahhah

4 comments:

Khaisya said...

shopping brg dapur smlm erk..heheheh...weh, api indon x balik cuti ke?

rina is pink is sugitani said...

lum lg..ari jumaat die blk...tu la..gile punye beli brg..

Khaisya said...

brg utk sebulan kan?ok la tu..beli sekaligus..heheheh

rina is pink is sugitani said...

ntah..aku rase xsampai tu....