Monday, January 5, 2009

saat ini,

mateku tidak mengantuk lagi..
da kul 3 suku cik rina oit..
xmo tido ke..
sok keje pagikan?
aku da sakit tekak ni..
mesti sise2 demam aritu..
ye la,aritu panas ngn pening jer..
batuk ngn selseme xde..
ni die da dtg, perit tekak aku...
kene la telan woods yg pekat ni..
klu ubat batuk len, memang xmasuk tekak aku yg gedik ni..
tapi aku rase pening aku xilang lagi ler..
lagipun aku xmakan ubat pape pun..
setakat tampal koyok, smpai kering kulit muke ku dek kerna koyok..
kekadg rase blur je, especially time org ramai..
tp kekadg tu lupe diri gak..hihih

cmne ni korg, mate xmo tido..
padan muke rina, tido lg xhingt dunie arini..



kepade mak2 org yg masuk blog ni termasuk la kak ita, selamat la mengantar anak kesekolah sok...
semoga perjalanan mereka kesekolah berjalan lancar...
sok2 la aku cite kenangan aku ketike masuk skolah..
hey, mood back to school la plak..kikiki

klu dulu time nk masuk skolah, perasaan bedebar2..
ye la, lebih sebulan xmasuk skolah, so cam2 la timbul perasaan ni..
tmbh lagi teruje cuz nk pakai baju baru, stationeries baru, buku baru..wargh,seronok je perasaan itu..
tp masuk bulan 2, bulan 3, lmbtnye cuti skolah..
time tu memang xhingt, liatnye aku nk gi skolah,..ahahahah
rase nk bom skolah tu, lmbt tul mase berlalu, especially bile skolah petang..huh..
nangih taw.
opss, cukup la pasal skolah ni..
sok2 kite smbg ye..
daaaa..nite..

p/s: taip smbl baring ni..teror aku..ahahaah

4 comments:

Kapten Luffy said...

memang ciri blogger tegar

rina is pink is sugitani said...

timekasih..aku sedar diriku ini...

MaszLaVista said...

aku sekolah petang 2 thn
form 1, form 2
tp aku blk cepat
sebab aku ponteng kelas..
kekekekeke ;p

rina is pink is sugitani said...

nakal tul ko ni..nasib jadi insan begune skang