Thursday, January 1, 2009

xtvt ari ini

bemule di jam 3.30..
ibu mengejutku..
ajak gi ulu yam.what?
kul 3.30 br nk kejut..
layankan..
so dlm 4 suku gerak...
yg gi, aku, ibu, api indon, ajib ngn gepren die, ati..
x mandi pun, rendam badan separuh je.
sejuk gile..
xhingt siot..

bawak dapo je, tp xde kuali..
ade dawai tapi xde arang..so here we goes..hihhiih

kotak yg de cam2 makanan...

time aku tgh masak ayam, varvi utan keluar dr belakang...huh...
siot tul..varvi punye varvi..

kecederaan yg aku dpt...hihhi...tesangkut kt jambatan gantung..

view empangan batu..

lame gile aku xgi ulu yam ni..
masih best seperti dulu..
tp yg kt bawah, sume da kene charge..
nasib kat atas2 xcharge..
gile skang ni..
sume duit je...

6 comments:

Anonymous said...

Tonyot ke tu? Kecik je?

TashadeNatasha said...

nak gelak aku tgk varvey tuh

Khaisya said...

byk tol xtvt ko ni..dgn varvey pun de gak xtvt erk...

rina is pink is sugitani said...

jeno - anak die la..

sha - aku pun nk gelak tp seram siot, manetaw mak die lak muncul..mampuih aku..

kerul - aku xtau.. die tetibe nk menjoinkan diri..njasib gamba blur..

tp korg perlu taw, varvi hutan ni pembersih utan taw, die kan kaki sapu..sume die makan

Unknown said...

cam cencorot je babi tu.. chitt..

adekah aku mencarot...ekekek

rina is pink is sugitani said...

hahah..jm mencarot di awal jan 2009..apo la lu ni jm..kaakakakak..weh jom boling..