Friday, January 23, 2009

dan ari ketige

iaitu semalam, aku mandi ujan lagi ler korang....
huuhhuuh..
inilah nasib seorang penunggang motorsikal atau skuter..hahahah

the best part, aku usha kul 6 lebih xujan lg, tapi elok je aku kuar dari parking dan bergado ngn kak lien, ujan la plak....
lebat selebatnye lak tu...
nape xde baju ujan, kerna seat nouvo tu penuh ngn speaker n power amp..
abg aku ler ni..
ni bukan zaman huha2 cam zaman aku lu...
kecoh je..

so untuk mengelak kecelakean yg pernah dialami sebelum, aku pun menggunekan jalan disemarak..
ikut hiway duke...
humaik aih, bapak jauh seh, n ujan pun xlebat lagi..
sempt la AKU berheni tuka sweater yg lain..
dan baru aku tau, rupenye jalan duke ni xtembus kat setapak, terus ke sentul..
dan kerna melihat kerete yg masih ramai, aku pun ikut shortcut kt padang balang tu..
huh, bapak jauh seh..
nyosal aku ikut jln dalam tu..
xshortcut langsung, long cut ade..

balik tu, nk manje2 ngn ibu, beliaw lak sakit gigi, so adik ipar aku menawarkan diri ntuk masak..
ini da bagus..ahhaahhaha
xbaikkan aku, dere anak org...
so lepas mandi, (rajin aku mandi skang)...
aku pun membantu la adik ipar aku tu sambil ngutuk si arjip mok tu..ahahahaha
nasib hang ler ti dpt bopren sewel cmni..
makan, pastu trase lak ngantuk..
sebelum tido, wt situp lu...
elok je aku abih situp (shah gelakkan aku part ni bile aku cite.kamben die ni), tetibe lampu, kipas mati..
aku ingtkan umah aku je..
mak aku xbaya bil ke, rupenye sume sekeliling aku tu xde letrik..
hambek ko.
yg ibu lak sibuk nk menggedik gi numpang umah usup..
bengang je aku..
aku ckp la..
argh, xkose nk menggedik umah org..
aku rele tido dalam kepanasan....hhiihih

2 comments:

MaszLaVista said...

umah usop tu je ke yg ade elektrik??

rina is pink is sugitani said...

umah usop kt wangse maju la...mencik aku