Thursday, January 29, 2009

hari selaseku

bermule sekitAr 1 lebih..hihihi
disaat msg pertame jeno masuk, aku masih ketiduran, dan terus terjage, dan dgn serte merta aku bangun untuk mandi...
berjumpe jeno di lokasi biase, iaitu mancongkam..ahahaha
dan destinasi pertame kami ke menara kuala lumpur..
bayangkan korang, aku sebagai anak jati kl, xpenah pergi ke kl tower..hihih
dan satu lagi, even though opis aku kt sebelah twin tower, aku xsampai lg kt bridge pulau pinang tu, opss, bridge twin tower...huhuhuh
ye la, mungkin aku menggune pakaikan definisi, i'm kl people..
bile2 mase bleh pegi...
tapi tu la.. xpegi2 gak..ahahhhaha
so here picture at the sky

aku mencarik gombak dan genting highland

model air botol kt atas tu yg kitorg jumpe..hihhii

the highest tower is.....

weh jeno.. carik sir - punk ke subang?kikikik

bawah kl tower

jeno ngintip bangla tgh ngorat kt bawah umah dorg...

hard rock selepas di zoom

klcc twin tower..aku mencarik dimane die..hihhi

jeno dan patung winter



sungguhku xpaham ape motif kl tower ni wat winter park yg langsung xde bende menarik..
sesungguhnye aku diperbodohkan oleh kl tower..huhuhuh

musang yg lene tido

monyet

burung kakak tua..giginya tinggal dua...huhuh

view of tower from below..


balik tu, kami singgah ke taman burung yg terletak berdekatan masjid negara..
huh, penat seh jalan kt sini..
gile punye letih..
dan aku belaja ilmu baru, rupenye burung unta ni de cam2 spesies..
yg ku masih ingt, ostrich, emu, rhea america...
sume xsame saiz...
comel2 je..
sayang xde camera nk amek gamba..
hp kong lak..
arap jeno je la amek gamba...
tu nk tggu die up kt blog, bekurun..ahahahah

balik, singgah ke kedai minAng, jeno makan banyak weh...
ngn sate padang, ngn bakso gile pedas dan juge es pokat..
hah, mesti korang xtau..
es pokat ialah avocado ais...
kat indon, buah ni besepah, dan murah..
elok ntuk kecantikan semulajadi taw..
korang tgk la jeno pasni, mesti julita..ahahhaah

balik umah, lepak2 umah nenek jap, lihat gelagat2 spupu2 kecilku..
dan balik..
malam lepak lagi mancongkam ngn respeks...hihiihi

2 comments:

MaszLaVista said...

org kalo dh bahagia memang x mau berkongsi cerita yer..share laa, mane tau si dia ko tu pernah jd boipren aku ker..

rina is pink is sugitani said...

varvi,...xde kene mengene ngn ko ataupun si die..ahahhahah