Thursday, January 1, 2009

hanye beberape keping

gambar yg ku curik dr fesbuk kak lien untuk tatapan rakan2 yg xde fsbuk...hhihihi
gamba di Gabai..

cunkan?

quezain yg cute

tuan tanah enterprame

me n jeno..terserlah lesung pipitku...kkikkk

ala2 gadis ayu

jeno dan jehan hanye mampu memandangku

pose cute..kikiki..perasan nk mampos ni..

aku xtau ape yg aku pikirkan time ni..ahahahh

tepegun tgk rashdan men ngn quezain..

dalam air

tumbuk jeno ngn rashdan...dorang gado rebut rushdi kt depan tu...ahahaha..

ngn miza yg kecik..


p/s: first entry for 1/1/09

8 comments:

MaszLaVista said...

weh...aku kenal laaa kak miza tu...die dulu budak banquet saloma eh??kak miza kecik molek gitu...kan?

MaszLaVista said...

tapi bile ku renung kembali gambar miza tu acam salah org jer...ermm...nanti ko tanyekan laa weh..neway, lawa pic ko yg itam putih tu..

TashadeNatasha said...

syok sehh...jln je ko

rina is pink is sugitani said...

denoso - tul la tu... ko nk no pon die x? die keje kt opis aku ler.waiteress

sha - poket aku pun syok..kuar je..masuknye dak....huwaaa

SiFaDi said...

bestnya mandi manda..
ekeke..

rina is pink is sugitani said...

sejuk, xtahan aku weh

SiFaDi said...

eh ekceli ni geng2 apa yg pergi ni..?
opismate ko..? brp ramai korg..?

rina is pink is sugitani said...

opismate aku ler..11 org xsilap temasuk da kecik tu...
ade 2 3 org tu kengkawan la, laki kak lien ngn jeno, pun nk nyolit gak..
kirenye xtvt bramas mesre sebelum kesabah la..