Monday, January 5, 2009

dan malam mingguku bersukan


aku suke gamba itam putih ni...comel sesgt..hihhih..kombang jap

aku menjadi driver kepade 2 org putera yg manje iaitu tepung dan jeno..ahahaha
maleh nk tggu dorg tuka2 kete, so naik la kete aku yg bese2 tu..
janji boleh gerakkan?

dan destinasi kami, ke megalanes yg terletak di endah parade, nk ke arah bukit jalil tu..
disitu, ingtkan kami yg lmbt, rupenye jura lambat gak wlupun beliau yg terlebih dulu memintas kami ketike aku menjemput 2 putera itu..
dan kemudian menunggu ms planner kami, iaitu kak lien..
sejak bile jadi geng ni, tu la yg xtaw..ahahaha
janji bleh masuk pale, ok la kan?
kemudian xtvt bermule..
kami terbahagi kepade due group iaitu group yg men tibai je dimane laki bini dipisahkan..ahahah
group aku de tepung, abg pejal n jura..
dan gorup kak lien, de jeno, laki jura ngn azie, dak kecik yg comel tu..
dan kemudian geng dpancit masuk ketike kami di second games.
jm ngn kak pj masuk geng kami yg ganas, kak ema ngn kak dew masuk geng kak lien..
berlaku sedikit kemusykilan ketika di games kedue..
at the end, 4 org tadi xmeneruskan perjuangan kerna jm yg da lapar dan jee yg nk pekse sok, kirenye semlm la..ahad..hiih
so permainan bermule lagi..
first games - kitorg menang
2nd games - xtau ler..dorg kot. tp mate aku yg strikes xkire lg..so xtau la
3rd games - kitorg lg..yeah...
wlupun jura men hempas je bola tu bak boling padang, ternyata kami unggul..ahahaahha

dan kemudian kami meraikan hari gumbira tersebut dgn pergi makan sup ekor..
i xorder nasik ok...pukul 2 pagi smpai umahku..

2 comments:

MaszLaVista said...

tak ajak aku pon main boling :(

rina is pink is sugitani said...

bukn ko ade kt kedah lg ker?
ko xde sen, aku malas la nk ajak ko..nnt kene maki je..ko kan da warn jgn ajak ko jimba..