Saturday, January 31, 2009

penatla

arini aku tido jap2 je..
banyak tul gangguan...
tghari lak anak buah gepren iwan datang..
comel gak dak ni..
pramas nk mampos..
baru 5 tahun, mulut bisa...ahhahha
nenek die kate, die masuk iklan kt astrok, umah aku xde astrok, so xnmpk la plak die belakon..
nnt aku tepek gamba die ngn aiman..

ptg bangun, lepak2..
gado2 ngn sume, bangun, mandi..
pastu siap2, jumpe aceh ngn honey...ahahaah
dorg makan makanan org minang..
amek, podeh...ahahahaah
nasib aceh xnangih..ahaahha
pastu grak ke ampang park..
letak kerete, aku naik tren gi klcc.
cari adiah ntuk jeno..
da tu patah blk ke ampang park, tunggu la name aku dipanggil kt ktv..
gile siot, dekat 1 jam tunggu..
tapi xnaik2, waktu dtg dorg ckp, name aku no 12, pastu lepas sejam cek, name aku yg ke 9..
bapak dorg..
sesuke je nk kasi org len naik lu..
sialkan dorg ni?
tggu lagi sengah jam, pastu bohsan...
ke e - box gak ler...
ilang jap mood aku tadi..
nape ntah..
so layan la smpai kul 3 td..
ni kt umah..
da tuka baju.
nk wat sit up..
pastu nk tido..
sok kene bgn awal lak..

weh korang..
td aku makan yogurt..
sie tulis expired 15 jan 09..
xde papekan klu makan?
xmati kan...hihih

ade org tu majuk ngn aku..
ni satu ari senyap..
argh...
aku yg majuk ni..
die lak nk sonyap..

p/s: i don't know what my feel now...

4 comments:

Khaisya said...

haha...x mati...lawak la ko ni..

rina is pink is sugitani said...

xmati xpe...kekekeke

MaszLaVista said...

aku rase mati kot...
ke ko skrg dh jd arwah???

rina is pink is sugitani said...

ko nk tgk aku x klu aku mati?huhuh