Sunday, January 11, 2009

cerita ari jumaat

niat ati nk makan welfare petang tu disebabkan perutku yg kelaparan kerna xmakan tghari..
tggu abg rashdan lambat la plak..huwaaaa..
perut begelora..
akhirnye dekat kul 5 suku baru kuar ke uoa..
terlupe plak, malam tu ade janji ngn lanun2 dpancit..
so minum enrich cekelat ngn roti toast with butter n kaya je la..
tgh yg len makan, menyelerekan..
tapi kene la kontrolkan...ihihih
lepak2, borak2, sampai sume isu keluar temasuk kawen2, dekat kul 7 baru grak...
kul 8 baru aku gerak balik..
sempt lg aku tetido kt depan tv dgn baju kurung yg xtuka lagi..hihihi
kat kul 9.30 tejage..
aramak, i'm late..hihih
sempt lg aku layan misteri nusantara dgn ditemani aiman..takut weh..hihihi
da lame xtepek muke aku n aiman..hihih

muke control takut

saje tunjuk kaki..hihih..

pastu siap2, trus gerak ke mailis....
tgk ramai da ade, so gi cucuk duit lu...
da wat huruhare sane sini, baru ler aku gi beli charkuey tiow..
xlame lak aritu dorg lepak..
selalu tu smpai ke pagi..
so balik umah, aku wt ape erk..
tido kot...hihihii

No comments: