Wednesday, January 7, 2009

kesinambungan tag dr kerul

do not copy answer. the tag question must be 100% the same tag people after doing tag...

1 - zali
2 - zehan
3 - jeno
4 - jee ang
5 - kak joyah
6 - kak safa
7 - farah
8 - kak diu
9 - kak ema
10- baby aka kasut

+++++++++++++++++++++++++++++++++
1.how do u know 1?
-zali
-opismate.. kat opis xde la rapat pun.. die ni belagak nak mampos..konon2 ayu..poyo je.. pastu aku tgk die ni sakan la dok komen kt blog denoso.. so bile aku blog die, terus aku ternampak die letak emel opis..ngokngek tul.. pastu aku kaco la die, die da cuak aku gitau bos die, si shank..die xtau ke aku da cemolot shank tu..ahahahah. kitorg rakan seperjuangan time kt utan..ahaahah

2.what would u do if u never meet 2?
-zehan
-buat xtau je kot..aku ni sombong gak...hihihi

3.what would u do if 3 n 4 dated u?
-jeno n jeeee ang
-aku jadi pemerhati je kot..due2 ni sesuatu..larikkkkkkkkkkkk

4.would 5 n 6 make a good couple?
-kak joyah n kak safa
-gilo ko..duo2 bini org

5.do u think 7 is attractive?
-farah
-dak skolah, mesti ler attracive..attractive ni mende.. vitamin c ke weh? hihihi

6.do u know anything about 8's family?
-kak diu
-xtau byk ler.. jarang borak hal personal..selalu kitorg gosip je..cenel astro on je klu ngn akak2 ni... yg tau beliau ore kelate...
date sini da lebih 13 tahun.. expert jale kl...ahahah

7.tell me something about 9?
-kak ema
-sowie sis..silap lak..semlm da ngantuk2 wat...
- beliaw org johor..duk kat tepi sport planet ampang..iihihhi

8.what language does 2 speak?
-an cakap melayu la..xpenah aku tgk die cakap tamil lak...ahahahha

9.who is 3 going out with?
-Rina...aku ler tu..da tu org disinun jauh... xdpt tgk tn badan, kazen pun jadi la..haahahha.. sblm beliau bepindah ke ulu ni, bek die spend lepak pepuas lu.. s0 layannnn

10.how old is number 4?
- jee, klu ikut ari da lebih 10 ribu ari die ni..tp tu ler..tn badan xmo ngaku..nk wt cmno..kikiki
pink baru 8430 hr je jee..hihihi

11.5?
-kak joy.. kawan porum gak ni.. anak die lufti, hemsem la sgt..nk ngorat, tecit sgt ler..

12.Who is 6's favorite singers?
- ntah...hihih ...setau den, die kaki shopping je

13.7?
-farah... sume lagu kt blog die aku suke, tp aku xtaw sape...

14.is 8 single?
-single n avaiable..tul x kak diu?ahahaha

15.what's 9 last name?
-xtau...hihihi

16.would u consider being in a relationship with 1?
-aku xde adik pempuan nk jual kt ko zali ...

17.which school does 2 go to?
-yg aku tau die skolah sukn.. berlagak lak tu... dak2 xpandai xmo kwn

18.what do like about 3?
-die bakal kazenku...ahahaha.. die baik.. ok la for me as frenz..

p/s: lame nk publish entri ni, nk kire bape tue si jee....hihhih

15 comments:

LoveHaterZ said...

ermm.. no 9 tu adakah akak yg terperasan or ada kak ema lain nih? hehe..

rina is pink is sugitani said...

tiada org lain, melainkan anda wahai kakakku..ahahaha

MaszLaVista said...

asal ade ayat dr kerul yg ko tercopy paste??

rina is pink is sugitani said...

aku buat mende ni dr 10 sengah smpai kul 12..ko pikir ape yg aku wat time tu..ahahahah..smpai ngantuk2 ko

Unknown said...

tersedak masa baca amaran: do not copy paste..
ni yg aku nak tiru dan tampal ni.. ekeke

rina is pink is sugitani said...

baby..u back...ahahah.mish u..

LoveHaterZ said...

"7.tell me something about 9?
-kak ema
-Encek yg cool..hehehe..dia masih study..belajar rajin2 ye..nanti leh dpt 4 flat..eh lupe nk gitau..dia ni byk mentera tau..ada 1 mentera tu aku suke bc..ada bola2 api plak tu...hahahaha"

apekah?? siapakah encik yg cool itu?? salah description ke nih? hehe!

rina is pink is sugitani said...

tersilap la sis...da betulkan..hihihi..

semlm taip bende ni dr kul 10.30 smpai kul 12 br publish..nk kire bape tue si jeeang tu..aahahaa

Anonymous said...

Baik je? Hahaha

Tell me something i don't know

rina is pink is sugitani said...

hek eleh..
gedik lak die ni...ahahahaa...jap erk..
awak baik cuz xkedekut nk belanje kitorg..ahahahah
lagi, klu ajak awak, awak on je..
so senang nk kawan..
even though dengar cam2 cite pasal awak, tp bile da selalu jumpe i know u a nice guys..
noti tu bese la..name pun lakikan...

Anonymous said...

Huaaa... ni yang kembang bontot den ni.

Lain? lain? Ingatkan kot nak cakap hensem ke, kiut ke tadi...

Ahahahaha

rina is pink is sugitani said...

hemsem, jap ea...boleh la..tp uban byk, terus cancel la..larikkkkkkkkkkkk.....

Unknown said...

no. 10 tu, mcm terasing je..
sian dier.. huhu

rina is pink is sugitani said...

tu ler baby.. i pun baru perasan..hhihi

HaNi.Dew said...

Sayang..

hehehe...
arini je ahkak baru pasan awaknya ngeTAG neh.. huhu...

waa... teror awak tau bape lama akak dah dok sini ngan teror jalan key ell eh.. camne taww..? kui kui.. (ops, silap.... tau kat blog ahkak ehh.. wakakka..-dak dew poyo-seb baik sedar cepat... haha~)

hik hik hikk....
betul ler sesangat...
den dah single and avail ebel ebel dah skang..... yahooo.. wakkakaa... adess lar... :D :P