Thursday, January 8, 2009

ni cerite semalam

sekembalinye aku dari menonton wayang, bg man menegurku..
dialognye:-
bg man - ape keje ko na, duk mencangkung.. buwok tul rupe...
aku - huh, mencangkung.. kek mano? tipu la lu bai
bg man - hek eleh, kt gabai tu mende...
aku - hah.. (masih blur).. mende ni bai?
bg man - tu la kt board HR tu.. cuti kt gabai kt moment fun..
aku - jom bai, gi sane nk tgk..shilako punyo jehan (atiku menyumpah)

dalam perjalanan ke opis HR,
bg man - nnt banje abg air na..
aku - yo la.. cepat bai, xsaba ni nk maki org..
bg man - tu hah..
aku - bongoknye jehan......dalam byk2 posing, posing yg ni gak die letak..kamben tul...huwaaaaaa... malu la i... publisiti murahan cmni..

siap ngn name yg aku xtahan..
da la nmpk gaye cm aku nk ngorat rashdan, padahal tgh kaco quezain...huwaa.
jatuh saham mak cmni..ahahah
pastu gamba die sipi2 je...siotkan?
n then, jenonye gamba pun nyelit skali..ahaha..glemer la dikau wahai bakal kazenku..ahahah

dalam pada itu bg man mengutukku,
bg man - ko ni da gemuk na..
aku - da nk kuruih sikit2 la ni... bai, lu tarik suar gwe ni..bleh seluk tgn taw..ahahaha

bg man cube menarik..
aku - pale otak lu...

ahahhaa..kang xpasal2 aku wt free show lak..

conclusionnye aku mengambil gamba itu dan mengantar ke kak lien, dan beliaw sgt over excited untuk mengenekan an pulak.
tp sampai ptg tadi beliau xberkesempatan nk mengadap ke board HR tu cume meletakkan gambar itu di potopages beliaw...ahahaha

copek la kak lien, lotak gamba tu..
den xsaba da ni nk golakkan si zehan tu...

No comments: