Thursday, January 29, 2009

hari senin

bangun2 dalam kul 2 lebih,amek speaker altec lansing kt bilik ajib, da cam clubbing kt umah tu, dengan kose yg jitu dan kerajinan melampau, aku pun kemas rumah..
dari lorong gelap, ruang tgk tv, ruang tamu, dan beranda...
dari menyapu sampah, mengmop dan menyapu kembali....
aku buat sesorg..
api ndon lak, ku kerahkan mengangkat kerusi sofa dan bersame beliau aku membentuk decoration baru kt ruang tgk tv...hihihi

sakit pinggang weh, wat keje umah setahun sekali ni..hihih

pastu duk rehat, mandi..
siap2, teman jeno mancongkam lak..fuh layan..
lepastu xtvt bersambung ke koke bersame2 rakan2 komputerku, me, jeno, aceh dan pasangan dan juge respeks.
dan aku dan jeno sepakat membenci perempuan bername beskut meri, opss, marry ooi..
berlagak nak mampos cashier e box ni...
nasib la xde choice...
ampang fak lak, waiting list, smpai 47 org..
huh..gilo..
klu x, da lame i ban tmpt u taw...
ku sumpah jadi beskut meri baru taw...

dan kemudian xtvt bersambung di malis..
more n more, aku rase aku patut beli share kt malis la..hihih
n xtvt tamat pukul 2.22 am.
opss, sowie respeks..
cian keje pagi..hihihi

p/s: bile pintu hati die nk tebukak untukku?
huh..sangap rina ni..kikik

2 comments:

MaszLaVista said...

hahaha ko..
cam desperado jer..kekekekek ;p
sabar rina, si dia malu nk berterus terang kot!

rina is pink is sugitani said...

aku memang sangap ni nk manje2 ngn laki...untuk kujadikan supir..wahahahha