Monday, January 5, 2009

pertemuan bersame rakan2 baru

event start kul 2, tapi disebabkan stuck dgn bos aku yg kalut itu, so aku sampai kedestinasi kul 2 sengah..
ekceli sempt lagi aku melencong ke tgv membeli tiket movie..hihih
so smpai je di kfc, aku meninjau2 dr tepi dan terlihat kak mixxy dan kak kirana bersame famili masing2 menikmati kepci..
aku pun masuk gn perasaan yg malu dan menegur mereka...
kirana den da ponah jumpo kek umah zura..
pastu disusuli dgn segerombolan famili kak hadani, n last kak cat woman n famili..
sume comel2 la anak dorg ni...
ni yg aku berangan nk tawen ni..ahahaha
humaik aih..
aku sorg je yg bujang trang2 disaat itu disamping kazen kak hadani...
so borak punye borak...
kat kul 4 lebih, ketike suami msing2 da kembali membawe anak mereka dimane para2 ibu berborak, bergosip, kami pun bersurai...
ni ler picture dari camere kak mixxy...
baru sampai time ni..shy2 cat ngn camere lagi..hihih




korg teke la sendri sape kt atas ni..hihih

gambarku dan kak mixxy xde..ahahaha

p/s: ni sume kawan komputerku ok..
n first time aku jumpe dorg kt luar...

5 comments:

Kapten Luffy said...

kawan komputer tu camana ek

rina is pink is sugitani said...

kawan komputer la....xm ko la gak..ko kawan opis aku, tp aku lg kenal ko ketike berblog la kamben..
mean, aku kenal dr komputer, not form outsource

Khaisya said...

ko bila nk jumpe aku?

rina is pink is sugitani said...

ko ni bile nk jump aku gak?

rina is pink is sugitani said...

kerul, ko turun la sini, bleh la anak ikan jumpe aku..ni klu daten 2 org, xde idea..ahahaha