Monday, January 12, 2009

hari ahadku

bangun dari lena yg panjang, aku mengemas bilikku yg seperti stor bak kate kak lien..ahahhah
ye la, 2 minggu aku xberkesempatan mengemas..
bz je weekend aku..hihiih
so abih je ngemas bilik, dengan kesedaran sivik yg kumiliki, aku mencuci bilik air di rumahku..
huh, susahkan klu nk arapkan kaum laki membantu..
selepas bergelumang dengan pelbagai bahan cucian termasuk sabun basuh baju, sabun mandi, clorox dan pencuci serba boleh, aku boleh melihat diriku di dinding bilik air itu...ahahaha
dan kemudian aku membersihkan diri ku..
dan sempt berpesan dengan ibu untuk menyediekan makanan untuk aku makan..hihih
sambil makan, aku menonton tv keseorangan seperti biase, seperti selalu..
aku ditinggalkan sendirian dirumah..
ape dayeku..
budak2 laki mane nk lekat rumahkan?
tapi ibuku perempuan..
pun xlekat umah, so how?huhuhuhhu

xtvtku diari ahad hanye tidur...

2 comments:

MaszLaVista said...

ari ahad pula aku bekerja hingga awal pagi...aku dh x berdaya nih!

rina is pink is sugitani said...

siannye mami ini...xpe la..mencarik rejeki ntuk anak