Monday, January 26, 2009

ahadku pule

bangunku dekat pukul 2..ahaahhaha
cutikan...
pe barang bangun awal...hihihihih
bangun je dari peraduanku...
lepak, tengok tv..
makan..
elok je pastu, trase senggugutku dtg melande..
sakit sangat..
smpai da xtahan lagi, aku pun menelan ubat..
xsanggup lagi menahan kesakitan itu..pedih sih..

dalam itu, aku masih sempt melayan karya dari ramlee awang murshid..

ceritenye agak berat, tapi menarik kalbuku....
dan dalam mase 2 ari ini aku berjaye membace..
menarik..
tapi sayang, aku tertinggal satu lagi trilogi..iaitu bagaikan puteri..
make, sok2 aku kan mencari pelengkap trilogi ini la nmpknye..hihii
agak menarik, kerna berkisar cerite dikurun ke 15, dan juge sekarang..
ade jugak cerite manusia serigala atau pun gelaran didalam garapan novel ini, manggala..
lantas ku teringat cerite underworld yg ku tonton kelmarin..hihihi

dalam pada itu, aku ketiduran diruang tamu kerna menahan sakit perutku..
janji untuk melepak ngn jeno, x kesampaian.
sowie jeno, bapakku fizan, aceh..
xlarat ar nk bangun petang tadi..
sakit sangat..

dan malam tadi beransur pulih perutku, wlupun sisa2 sakit masih ade..
aku kebosanan...

p/s: rinduu

4 comments:

MaszLaVista said...

aku ade ke-3 trilogi RAM ni..dan aku pernah menupload ttg citer ni dlm blog aku..kekekekee ;p citer ni dh femes 3 thn yg lalu..kalau ko nak, aku leh bg pinjam..but to me, hijab sang pencinta lg best diantare ke-3 trilogi...

rina is pink is sugitani said...

aku pun rase pasni aku akan jadi pencinta ramlee awang murshid..hihihi
cite die berat sikit, tapi best, penuh penghayatan...
wargh, baiknye ko nk bg aku pinjam..setau aku, ko xsuke bg org pinjam..ahahaha

MaszLaVista said...

eh..aku ade ckp nk bg pinjam heh?? aku tarik balik laa kate2 aku tu..kekeke ;p ko try bace mandatori, by RAM jugak memang tak tercapai dek akal cerita die nih..tp bezzzz!!

rina is pink is sugitani said...

mandatori aku penah bce, tapi men2..hihih
nnt aku wat collection cite die

huh..buruk siku legam ko